Stairs 1-4

Stairs 3 Utgåve 2 My Workbook (Heftet)

Forfatter:

Heidi Håkenstad, Kristin Morten og Marianne Undheim Vestgård

Legg i ønskeliste

Forfatter:
Innbinding: Heftet
Utgivelsesår: 2013
Antall sider: 72
Forlag: Cappelen Damm
Språk/målform: Nynorsk
ISBN: 9788202411596
Kategori: Engelsk
Læreplan: Kunnskapsløftet
Fag: Engelsk
Nivå: 1. trinn, 2. trinn, 3. trinn, 4. trinn
Komponent: Arbeidsbok
Om utgivelsen Stairs 3 Utgåve 2 My Workbook

Stairs 3 Utgåve 2 My Workbook er laget til Stairs 3 Utgåve 2 My Textbook, som følger justert læreplan fra 2013.

I utgave 2 Stairs 1-4 får elevene mer lesestoff og nye oppgaver sammenliknet med førsteutgaven. Bøkene har tekster og oppgaver på to nivåer, Step 1 og Step 2. I workbook får elevene skrivetrening, grammatikkoppgaver, øvelse i ordforståelse, begrepsforståelse og generell overlæring innen temaer de møter i ordbanken og i textbook. Boka er trykket i fullfarge, er oversiktlig og innbydende.

Til toppen

Forfatter(e)
Heidi Håkenstad var lærer med engelsk i fagkretsen. Hun hadde lang undervisningserfaring fra alle trinn i barneskolen og god kjennskap til engelskundervisningens problemområder og utfordringer.

Kristin er allmennlærer og har etterutdanning i IKT for lærere og Norsk - begynneropplæring med vekt på lesing og skriving. Nå er hun kontaktlærer på 1. trinn, Gystadmarka skole. Kristin har lang erfaring fra småskolen og god kjennskap til begynneropplæringen. Hun er opptatt av systematisk arbeid og varierte aktiviteter i språkarbeidet. Kristin brenner for engelskfaget og å gi elevene opplevelser gjennom språket.

Marianne Undheim Vestgård er lærer med engelsk i fagkretsen. Hun har lang undervisningserfaring fra alle trinn i barneskolen, og hun har god kjennskap til engelskundervisningens problemområder og utfordringer.
Stairs 1-4
Den første engelskundervisningen skal være preget av lek og muntlighet. Samtidig er det viktig at den er godt strukturert. Med læremiddelpakken Stairs 1-4 får du god hjelp til å drive en variert og systematisk undervisning med klare læringsmål.