Øyvin Danielsen er lektor med opprykk og har undervisningserfaring frå folkehøgskule, vidaregåande skule og høgskule. Han jobbar no i vidaregåande skule med norskfaget som undervisningsfag. Danielsen har publisert artiklar om Petter Dass og notat og rapportar om retorikk ved Høgskulen i Finnmark og Høgskulen i Volda.
Halvor Hoveid er professor i pedagogikk ved Institutt for lærerutdanning ved NTNU. Hoveids fagområde er hovedsakelig utdanningsfilosofi. Han tematiserer undervisning som fører til kroppslige og mentale ferdigheter og forholdet mellom læreres språkbruk og handling.
Marit Honerød Hoveid er professor i pedagogikk ved Institutt for pedagogikk og livslang læring ved NTNU. Hoveids fagfelt er hovedsakelig utdanningsfilosofi og didaktikk, og hennes forskningsinteresse kretser omkring forholdet mellom undervisning og læring.
Kari Pauline Longva er høgskulelektor i pedagogikk ved Institutt for pedagogikk ved Høgskulen i Volda. Ho har erfaring frå grunnskule og høgskule og som pedagogisk psykologisk rådgivar.