Kari Nes
Kari Nes er dosent emerita i pedagogikk ved Høgskolen i Innlandet, der hun har undervist ved lærerutdanningene og blant annet vært studieleder for utdanningen master i tilpasset opplæring i mange år. Hennes forskningsinteresser og publikasjoner dreier seg særlig om inkludering, tilpasset opplæring og spesialundervisning. Hun har deltatt i flere internasjonale FoU-prosjekter om inkludering.
Titler i salg
Kategori
Format
Språk
Læring i et Vygotsky-perspektiv
Muligheter og konsekvenser for opplæringenAnn-Cathrin Faldet, Thor-André Skrefsrud og Hege Merete Somby (red.)Flerspråklig2023Heftet
398,–
Les mer på cdu.no
Læring i et Vygotsky-perspektiv
Muligheter og konsekvenser for opplæringenAnn-Cathrin Faldet, Thor-André Skrefsrud og Hege Merete Somby (red.)Flerspråklig2023Open Access
Åpen tilgang
Les mer på cdu.no