Kari Nes

Kari Nes

Kari Nes er dosent emerita i pedagogikk ved Høgskolen i Innlandet, der hun har undervist ved lærerutdanningene og blant annet vært studieleder for utdanningen master i tilpasset opplæring i mange år. Hennes forskningsinteresser og publikasjoner dreier seg særlig om inkludering, tilpasset opplæring og spesialundervisning. Hun har deltatt i flere internasjonale FoU-prosjekter om inkludering.

Titler i salg

Kategori

Format

Språk

  • Læring i et Vygotsky-perspektiv av Ann-Cathrin Faldet, Thor-André Skrefsrud og Hege Merete Somby (Heftet)

    Læring i et Vygotsky-perspektiv

    Muligheter og konsekvenser for opplæringenAnn-Cathrin Faldet, Thor-André Skrefsrud og Hege Merete Somby (red.)
    Flerspråklig2023Heftet
    398,–
    Les mer på cdu.no
  • Læring i et Vygotsky-perspektiv av Ann-Cathrin Faldet, Thor-André Skrefsrud og Hege Merete Somby (Open Access)

    Læring i et Vygotsky-perspektiv

    Muligheter og konsekvenser for opplæringenAnn-Cathrin Faldet, Thor-André Skrefsrud og Hege Merete Somby (red.)
    Flerspråklig2023Open Access