Kunsten å selge (Heftet)

Etablere, beholde og utvikle salgsrelasjoner

Forfatter:

Petter A. Berg

Legg i ønskeliste

Forfatter:
Innbinding: Heftet
Utgivelsesår: 2012
Antall sider: 380
Forlag: Cappelen Damm Akademisk
Språk/målform: Bokmål
ISBN: 9788202380045
Kategori: Økonomi, markedsføring og organisasjonsfag og Salg og PR
Fag: Salg og PR
Nivå: Akademisk
Om utgivelsen Kunsten å selge

Dette er femte utgave av Kunsten å selge, en bok bygget på forfatterens egne erfaringer med salg gjennom flere tiår. Gjennom raffinering av innholdet over tid og en stadig sterkere markedsposisjon år for år har boken utviklet seg til å bli blant Norges mest anerkjente og benyttede fagbøker innen salg og relasjonsbygging.

Boken tar sikte på å være en praktisk håndbok for selgere, ledere og studenter innen salg og markedsføring.

Nøkkeltemaer som dekkes i boken er salgsprosesser, salgsteknikker, presentasjonsteknikker, telefonsalg, relasjonsbygging, forhandlingsteknikker, nøkkelkunder, salgsutviklingsprogrammer, med mer. Det er også viet plass til temaer som går på styring, kontroll og kvalitetssikring av salgsmedarbeidere.

Førstelektor ved Handelhøyskolen BI og salgsguru Gorm Kunøe har følgende å si om boken:
«Bergs bok leder leseren gjennom basis for det personlige salg, og i boken finner leseren et mangfold av gode modeller og avprøvde metoder som setter en i stand til å fungere som selger nasjonalt og internasjonalt. Som kursansvarlig for Handelshøyskolen BIs kurs innen salg og salgsledelse er det en glede å kunne anvende ”Kunsten å selge” i våre grunnkurs innen profesjonelt salg.»

Til toppen

Innholdsfortegnelse
Forfatter(e)
Petter A. Berg har i mer enn 30 år arbeidet med salg: som selger, leder, coach, foreleser og rådgiver. Han har erfaring som foreleser på Handelshøyskolen BI og Norges Markedshøyskole og er hyppig benyttet som foredragsholder i næringslivet.