Thomas de Lange

Thomas de Lange

Thomas de Lange er førsteamanuensis ved Institutt for pedagogikk på Universitetet i Oslo. Hans forskningsfelt er primært rettet mot høyere utdanning med særlig fokus på undervisning, veiledning og teknologibruk i læring. Han har i en årrekke undervist innen ulike universitetspedagogiske temaområder med vekt på undervisning og veiledning i profesjonsutdanninger, og har vært aktivt involvert i arbeid med utvikling av studiekvalitet innen odontologi- og medisinerutdanning. de Lange har tidligere vært koordinator for faglig enhet for universitetspedagogikk ved UiO og er for tiden nestleder i nasjonalt nettverk for universitets og høyskolepedagogikk.

Titler i salg

Område og fag

Type

Språk/Målform

  • Praksisnær undervisning – i praksis og teori av Yngve Troye Nordkvelle, Lene Nyhus, Anne Røisehagen og Randi Hojem Røthe (Open Access)

    Praksisnær undervisning – i praksis og teori

    Yngve Troye Nordkvelle, Lene Nyhus, Anne Røisehagen og Randi Hojem Røthe
    Bokmål2020
    ISBN 9788202632588
    Open AccessAkademisk
  • Praksisnær undervisning – i praksis og teori av Yngve Troye Nordkvelle, Lene Nyhus, Anne Røisehagen og Randi Hojem Røthe (Heftet)

    Praksisnær undervisning – i praksis og teori

    Yngve Troye Nordkvelle, Lene Nyhus, Anne Røisehagen og Randi Hojem Røthe (red.)
    Bokmål2020
    ISBN 9788202672324
    HeftetAkademisk
    329,–
    Produseres på bestilling. Sendes fra oss i løpet av 1–2 uker.
  • Små skritt eller store sprang? av Trond Eiliv Hauge (Heftet)

    Små skritt eller store sprang?

    Om digitale tilstander i skolenTrond Eiliv Hauge og Andreas Lund (red.)
    Bokmål2012
    ISBN 9788202364380
    HeftetAkademisk
    569,–