Rose Martin

Rose Martin

Rose Martin (PhD) is Professor of Arts Education with a focus on Dance and Multiculturalism at Norwegian University of Science and Technology, Department of Teacher Education, and Professor II at Nord University, Faculty of Education and Arts. Her research interests include dance education, arts and politics, community arts, and contemporary ethnographic practices. Further information: https://www.ntnu.edu/employees/rosemary.k.martin

Titler i salg

Område og fag

Type

Språk/Målform

  • Explorative Perspectives in Music and Education av Elin Angelo, Ola Buan Øien, Michael Francis Duch og Solveig Salthammer Kolaas (Heftet)

    Explorative Perspectives in Music and Education

    Ola Buan Øien, Solveig Salthammer Kolaas, Michael Francis Duch and Elin Angelo (Eds.)
    Bokmål2023
    ISBN 9788202826451
    HeftetAkademisk
    339,–
    Produseres på bestilling. Sendes fra oss i løpet av 1–2 uker.
  • Explorative Perspectives in Music and Education av Elin Angelo, Ola Buan Øien, Michael Francis Duch og Solveig Salthammer Kolaas (Open Access)

    Explorative Perspectives in Music and Education

    Ola Buan Øien, Solveig Salthammer Kolaas, Michael Francis Duch and Elin Angelo (Eds.)
    Bokmål2023
    ISBN 9788202826307
    Open AccessAkademisk
  • Utdanning i kunstfag: Samarbeid, kvalitet og spenninger av Elin Angelo, Bjørn-Terje Bandlien, Mari-Ann Letnes og Ingvild Olsen Olaussen (Heftet)

    Utdanning i kunstfag: Samarbeid, kvalitet og spenninger

    Bjørn-Terje Bandlien, Ingvild Olsen Olaussen, Mari-Ann Letnes og Elin Angelo
    Bokmål2021
    ISBN 9788202729653
    HeftetAkademisk
    409,–
    Produseres på bestilling. Sendes fra oss i løpet av 1–2 uker.
  • Utdanning i kunstfag: Samarbeid, kvalitet og spenninger av Elin Angelo, Bjørn-Terje Bandlien, Mari-Ann Letnes og Ingvild Olsen Olaussen (Open Access)

    Utdanning i kunstfag: Samarbeid, kvalitet og spenninger

    Bjørn-Terje Bandlien, Ingvild Olsen Olaussen, Mari-Ann Letnes og Elin Angelo (red.)
    Bokmål2021
    ISBN 9788202716349
    Open AccessAkademisk