Mari-Ann Igland

Mari-Ann Igland

Mari-Ann Igland er professor emeritus i norskdidaktikk ved Institutt for lærerutdanning, NTNU, Trondheim. Hun har skrevet avhandling om pedagogisk tekstrespons og publisert en rekke arbeider om ulike emner knyttet til skriving og skriveopplæring, bl.a. elevtekstanalyse, literacy og skriftlig argumentasjon. For tida forsker hun på respons og andre literacy-praksiser i digitaliserte klasserom på ungdomstrinnet.

Titler i salg

Område og fag

Type

Språk/Målform

  • Læring i et Vygotsky-perspektiv av Ann-Cathrin Faldet, Thor-André Skrefsrud og Hege Merete Somby (Heftet)

    Læring i et Vygotsky-perspektiv

    Muligheter og konsekvenser for opplæringenAnn-Cathrin Faldet, Thor-André Skrefsrud og Hege Merete Somby (red.)
    Flerspråklig2023
    ISBN 9788202811501
    HeftetAkademisk
    398,–
    Produseres på bestilling. Sendes fra oss i løpet av 1–2 uker.
  • Læring i et Vygotsky-perspektiv av Ann-Cathrin Faldet, Thor-André Skrefsrud og Hege Merete Somby (Open Access)

    Læring i et Vygotsky-perspektiv

    Muligheter og konsekvenser for opplæringenAnn-Cathrin Faldet, Thor-André Skrefsrud og Hege Merete Somby (red.)
    Flerspråklig2023
    ISBN 9788202775223
    Open AccessAkademisk
  • Skriving på norsk som andrespråk av Anne Golden og Elisabeth Selj (Ebok)

    Skriving på norsk som andrespråk

    Vurdering, opplæring og elevenes stemmerAnne Golden og Elisabeth Selj (red.)
    Bokmål2023
    ISBN 9788202807801
    EbokAkademisk
    379,–
    Kjøp eller lei boken på allvit.no
  • Skriving på norsk som andrespråk av Anne Golden og Elisabeth Selj (Heftet)look-inside

    Skriving på norsk som andrespråk

    Vurdering, opplæring og elevenes stemmerAnne Golden og Elisabeth Selj (red.)
    Bokmål2023
    ISBN 9788202795382
    HeftetAkademisk
    529,–