Lena Mossberg

Lena Mossberg

Lena Mossberg (f. 1956) er professor i markedsføring ved Handelshögskolan, Göteborgs universitet. Hennes forskningsområder er innen opplevelsesøkonomi, kundeatferd, servicekvalitet og kundetilfredsstillelse. Hun har også en professor ll-stilling ved Handelshøyskolen i Bodø. Mossberg har tidligere utgitt to bøker, begge oversatt til norsk.

Titler i salg

Område og fag

Språk/Målform

  • Innovativ og opplevelsesbasert verdiskaping i reiselivsnæringen av Øystein Jensen og Kåre Skallerud (Heftet)look-inside

    Innovativ og opplevelsesbasert verdiskaping i reiselivsnæringen

    Øystein Jensen og Kåre Skallerud (red.)
    Bokmål2015
    ISBN 9788202428945
    HeftetAkademisk
    729,–
  • Markedsføringsboka av Lena Mossberg (Fleksibind)look-inside

    Markedsføringsboka

    Lena Mossberg og Malin Sundström
    Bokmål2013
    ISBN 9788202399269
    FleksibindAkademisk
    789,–