Lars Julius Halvorsen
Last ned bildet© Møreforsking AS

Lars Julius Halvorsen

Lars Julius Halvorsen er sosiolog med utdannelse fra Universitetet i Bergen. Siden 2015 har Halvorsen vært ansatt ved Høgskulen i Volda, Avdeling for mediefag, der han underviser i kommunikasjon og ledelse, forskningsmetode og medieøkonomi. De siste årene har Halvorsen publisert bøker, rapporter og artikler innenfor temaene medie- og kulturøkonomi, småskala næringsvirksomhet, digitalisering samt organisering og effekter av offentlige støtteordninger. E-post: [email protected]

Titler i salg

Område og fag

Type

Språk/Målform

  • Presse, profesjon og politikk av Sigurd Allern, Evelyn Dyb, Roar Eilertsen, Idar Flo, Birgitte Kjos Fonn, Lars Julius Halvorsen, Ellen Lexerød Hovlid, Sigurd Høst, Charlotte Loxley Helleland, Birgit Røe Mathisen, Gunhild Ring Olsen og Alf Skjeseth (Innbundet)

    Presse, profesjon og politikk

    Festskrift til Paul BjerkeBirgitte Kjos Fonn, Ellen Lexerød Hovlid og Birgit Røe Mathisen (red.)
    Bokmål2022
    ISBN 9788202773250
    InnbundetAkademisk
    389,–
    Produseres på bestilling. Sendes fra oss i løpet av 1–2 uker.
  • Presse, profesjon og politikk av Birgitte Kjos Fonn, Ellen Lexerød Hovlid og Birgit Røe Mathisen (Open Access)

    Presse, profesjon og politikk

    Festskrift til Paul BjerkeBirgitte Kjos Fonn, Ellen Lexerød Hovlid og Birgit Røe Mathisen (red.)
    Bokmål2022
    ISBN 9788202716271
    Open AccessAkademisk
  • Lokalsamfunn av Marit S. Haugen og Mariann Villa (Heftet)look-inside

    Lokalsamfunn

    Mariann Villa og Marit S. Haugen (red.)
    Bokmål2016
    ISBN 9788202514310
    HeftetAkademisk
    599,–