Kari Spernes

Kari Spernes


Kari Spernes har sitt hovedområde innenfor flerkulturell og internasjonal utdanning. Hun har skrevet bøkene En flerkulturell skole i bevegelse (Gyldendal 2012) og En flerkulturell barnehage i bevegelse (Gyldendal 2013). Hun har publisert artikler knyttet til utdanning i rurale områder i Afrika og har involvert studenter i et forskningsprosjekt om innvandrerungdom og lærerutdanning. Spernes er førstelektor ved Høgskolen i Østfold.

Titler i salg

Område og fag

Språk/Målform

  • Empirisk etikk i pedagogiske praksiser av Geir Afdal, Åse Røthing og Espen Schjetne (Heftet)look-inside

    Empirisk etikk i pedagogiske praksiser

    Artikulasjon, forstyrrelse, ekspansjonGeir Afdal, Åse Røthing og Espen Schjetne
    Bokmål2014
    ISBN 9788202457389
    HeftetAkademisk
    479,–