© Foto: privat.
Elin Angelo
Elin Angelo (PhD) is professor of music education at Norwegian University of Science and Technology (NTNU), Department of Teacher Education/Department of Music, and visiting professor at Nord University,Faculty of Education and Arts. Her research interests include music teacher education, higher music educationand music and art school-related research. Further information: https://www.ntnu.edu/employees/elin.angelo
Titler i salg
Kategori
Format
Språk
Serier
Explorative Perspectives in Music and Education
Ola Buan Øien, Solveig Salthammer Kolaas, Michael Francis Duch and Elin Angelo (Eds.)Bokmål2023MusPed:ResearchHeftet
339,–
Les mer på cdu.no
Explorative Perspectives in Music and Education
Ola Buan Øien, Solveig Salthammer Kolaas, Michael Francis Duch and Elin Angelo (Eds.)Bokmål2023MusPed:ResearchOpen Access
Åpen tilgang
Les mer på cdu.no
389,–
Les mer på cdu.no
Musikerne, bransjen og samfunnet
Sigrid Røyseng, Heidi Stavrum og John Vinge (red.)Bokmål2022Open Access
Åpen tilgang
Les mer på cdu.no
Views on Early Music as Representation
Invitations, Congruity, PerformanceRobin Rolfhamre og Elin Angelo (Eds.)Bokmål2022MusPed:Research 4Heftet
359,–
Les mer på cdu.no
Ledelse for læring i mulighetenes skole
Skoleledelse i skjæringsfeltet mellom allmenndanning og talentutviklingAnne Berit Emstad og Elin Angelo (red.)Bokmål2022Ebok
Views on Early Music as Representation
Invitations, Congruity, PerformanceRobin Rolfhamre og Elin Angelo (Eds.)Engelsk2022MusPed:Research 4Open Access
Åpen tilgang
Les mer på cdu.no
Utdanning i kunstfag: Samarbeid, kvalitet og spenninger
Bjørn-Terje Bandlien, Ingvild Olsen Olaussen, Mari-Ann Letnes og Elin AngeloBokmål2021MusPed:ResearchHeftet
409,–
Les mer på cdu.no
Utdanning i kunstfag: Samarbeid, kvalitet og spenninger
Bjørn-Terje Bandlien, Ingvild Olsen Olaussen, Mari-Ann Letnes og Elin Angelo (red.)Bokmål2021MusPed:Research 3Open Access
Åpen tilgang
Les mer på cdu.no
Higher Education as Context for Music Pedagogy Research
Elin Angelo, Jens Knigge, Morten Sæther og Wenche Waagen (red.)Flerspråklig2021MusPed:Research 2Heftet
419,–
Les mer på cdu.no
Higher Education as Context for Music Pedagogy Research
Elin Angelo, Jens Knigge, Morten Sæther og Wenche Waagen (red.)Flerspråklig2021MusPed:Research 2Open Access
Åpen tilgang
Les mer på cdu.no
Music Technology in Education – Channeling and Challenging Perspectives
Øyvind Johan Eiksund, Elin Angelo og Jens Knigge (red.)Flerspråklig2020MusPed:Research 1Heftet
359,–
Les mer på cdu.no
Music Technology in Education – Channeling and Challenging Perspectives
Øyvind Johan Eiksund, Elin Angelo og Jens Knigge (red.)Flerspråklig2020MusPed:Research 1Open Access
Åpen tilgang
Les mer på cdu.no
Forskning og utvikling i kulturskolefeltet
IRIS - den doble regnbuenElin Angelo, Anders Rønningen og Rut Jorunn Rønning (red.)Bokmål2019Heftet
359,–
Les mer på cdu.no
Forskning og utvikling i kulturskolefeltet
IRIS - den doble regnbuenElin Angelo, Anders Rønningen og Rut Jorunn Rønning (red.)Bokmål2017Open Access
Åpen tilgang
Les mer på cdu.no
Ledelse for læring i mulighetenes skole
- skoleledelse i skjæringsfeltet mellom allmenndanning og talentutviklingAnne Berit Emstad og Elin Angelo (red.)Bokmål2015Heftet
499,–
Sendes fra oss i løpet av 1-3 arbeidsdager.
Kunstner eller lærer?
Profesjonsdilemmaer i musikk- og kunstpedagogisk utdanningElin Angelo og Signe Kalsnes (red.)Bokmål2014Ebok
309,–
Kunstner eller lærer?
Profesjonsdilemmaer i musikk- og kunstpedagogisk utdanningElin Angelo og Signe Kalsnes (red.)Bokmål2014Heftet
499,–
Sendes fra oss i løpet av 1-3 arbeidsdager.