Ann Heidi Hansen

Ann Heidi Hansen

Ann Heidi Hansen er merkevareansvarlig i NordNorsk Reiseliv AS. Hun disputerte ved Handelshøgskolen i Bodø, Universitetet i Nordland. Doktorgradsavhandlingen var tilknyttet forskningsprosjektet Opplevelser i Nord og omhandlet de øyeblikkene hvor turistene er totalt oppslukt i opplevelsen. Tittelen på avhandlingen er "Memorable moments. Consumer immersion in nature-based tourist experiences". Hun har lang arbeidserfaring fra en rekke utviklingsprosjekter innen reiselivsnæringen i Nordland og har blant annet vært prosjektansvarlig for klyngeprosjektet Arena Innovative Opplevelser.

Titler i salg

Område og fag

Språk/Målform

  • Innovativ og opplevelsesbasert verdiskaping i reiselivsnæringen av Øystein Jensen og Kåre Skallerud (Heftet)look-inside

    Innovativ og opplevelsesbasert verdiskaping i reiselivsnæringen

    Øystein Jensen og Kåre Skallerud (red.)
    Bokmål2015
    ISBN 9788202428945
    HeftetAkademisk
    729,–