Samfunnsfag 10 fra Cappelen Damm Grunnbok Brettbok av Liv Bredahl, Erik Dehle, Haakon Larsen, Kristina Quintano, Christian Ranheim, Ingerid Salvesen og Solbjørg Øvretveit (Nettsted)
product-metadata.product-detail.tabletBook

Samfunnsfag 8-10 fra Cappelen Damm

Samfunnsfag 10 fra Cappelen Damm Grunnbok Brettbok (Nettsted)

Forfatter:

Liv Bredahl med flere

Forfatter: , , , , , og
Innbinding: Nettsted
Utgivelsesår: 2021
Forlag: Cappelen Damm
Språk/målform: Bokmål / Nynorsk
ISBN: 9788202685577
Kategori: Samfunnsfag
Læreplan: Fagfornyelsen
Fag: Samfunnsfag
Nivå: 10. trinn
Om utgivelsen Samfunnsfag 10 fra Cappelen Damm Grunnbok Brettbok

Brettbok-utgaven er en digital bok for nettbrett og PC/Mac og har identisk innhold som den trykte boka.

I brettboka kan du:

Få teksten opplest
Bla og navigere raskt
Søke ord og temaer
Sette egne bokmerker
Understreke/ markere tekst
Skrive stikkord og lagre notater
Tegne og lage figurer

Bestill og les mer på BrettBoka.no
På brettboka.no kan du bestille, lese mer om hvordan du får tilgang til våre digitale bøker og hvordan Brettboka fungerer. Her kan du også velge målform og bestille utdrag for vurdering.

Til toppen

Forfatter(e)

Liv Bredah er lektor med tilleggsutdannelse og har engelsk, fransk, statsvitenskap, sosiologi i fagkretsen. Hun har master i skolerettet utdanningsvitenskap med fordypning i samfunnsfag og har 22 års fartstid som lærer i ungdomsskolen i samfunnsfag, engelsk og fransk.

Erik Dehle er lektor ved Ski videregående skole og Bjørknes Privatskole der han underviser i ulike samfunnsfag, historie, historie og filosofi, og norsk. Dehle har bakgrunn fra Universitetet i Oslo med fagene nordisk språk og litteratur, sosiologi, historie og idéhistorie. Han har lang undervisningserfaring fra videregående skole i samfunnsfagene og har undervist mange forskjellige typer elever og klasser.

Samfunnsfag 8-10 fra Cappelen Damm

Samfunnsfag 8-10 fra Cappelen Damm er et helt nytt læreverk til Fagfornyelsen. Tekstene er skrevet med innlevelse og temperatur, innsikt og engasjement – av skribenter som enten er spesialister på temaet sitt eller dedikerte samfunnsfaglærere. Det gir et godt grunnlag for innsikt og motivasjon for dybdelæring.