Liker - liker ikke
Sosiale medier, samfunnsengasjement og offentlighet
Bernard Enjolras, Rune Karlsen, Kari Steen-Johnsen og Dag Wollebæk
Forfatter: | Arne Krokan |
Innbinding: | Heftet |
Utgivelsesår: | 2013 |
Antall sider: | 176 |
Forlag: | Cappelen Damm Akademisk |
Språk/målform: | Bokmål |
ISBN: | 9788202412142 |
Kategori: | Statsvitenskap , Sosiologi , Økonomi, markedsføring og organisasjonsfag , Samfunnsøkonomi , Organisasjon og ledelse , Markedsføring , Matematikk, realfag og teknologi , Mediefag og Innovasjon |
Fag: | Innovasjon, Markedsføring, Matematikk, realfag og teknologi, Mediefag, Organisasjon og ledelse, Samfunnsøkonomi, Sosiologi, Statsvitenskap |
Nivå: | Akademisk |
Vi lever på mange måter i en overgangsfase mellom et tradisjonelt industrisamfunn og et digitalt nettsamfunn. Stadig flere varer og tjenester blir digitale, eller de blir påvirket av digitale tjenester, ved at hele eller deler av salgs- og kjøpsprosesser foregår på nett. Når maskinene overtar arbeidsoppgaver som mennesker tidligere har utført, skjer det også noe med de økonomiske betingelsene for transaksjonene. Det er disse betingelsene denne boken handler om.
Nettverksøkonomi - digitale tjenester og sosiale mediers økonomi er en bok for alle som:
Sosiale medier, samfunnsengasjement og offentlighet
Bernard Enjolras, Rune Karlsen, Kari Steen-Johnsen og Dag Wollebæk