Bendik Meling Samuelsen er professor i markedsføring og prorektor for studier og programmer ved Handelshøyskolen BI. Han har sin doktorgrad fra Norges Handelshøyskole og har lang undervisningserfaring i merkevareledelse og markedskommunikasjon. Samuelsens forskning er publisert i ledende vitenskapelige tidsskifter som f.eks. Journal of Consumer Research, International Journal of Research in Marketing, Journal of Advertising, Marketing Letters, Psychology & Marketing og European Journal of Marketing.
Adrian Peretz er førsteamanuensis ved Handelshøyskolen – OsloMet. Han har sin doktorgrad fra Norges Handelshøyskole og er MBA fra Columbia Business School. Peretz’ arbeider har vært publisert i internasjonale tidsskrifter som Journal of Brand Management og Advances in Consumer Research, foruten i forbindelse med en rekke forskningskonferanser.
Lars Erling Olsen er professor i markedsføring og dean for Executive programmer ved Handelshøyskolen BI. Han har doktorgrad fra BI, og er MBA og siviløkonom fra NHH. Olsen har lang undervisningserfaring og er en hyppig brukt foredragsholder og konsulent. Han har publisert i tidsskrifter som f.eks. Journal of Business Research, Journal of Advertising, Marketing Letters, Psychology & Marketing, European Journal of Marketing og Journal of Brand Management.