Matematikk 5-7 fra Cappelen Damm

Matematikk 5 fra Cappelen Damm Oppgavebok (Heftet)

Forfatter:

Jan Erik Gulbrandsen, Randi Løchsen, Kristin Måleng og Vibeke Saltnes Olsen

Forfatter: , , og
Innbinding: Heftet
Utgivelsesår: 2020
Forlag: Cappelen Damm
Språk/målform: Bokmål
ISBN: 9788202607685
Kategori: Matematikk
Læreplan: Fagfornyelsen
Fag: Matematikk
Nivå: 5. trinn
Komponent: Arbeidsbok
Om utgivelsen Matematikk 5 fra Cappelen Damm Oppgavebok

Ingen omtale

Til toppen

Aktuelle kurs/seminarer

Parallellseminar 2A Matematikk5-7 Oslo

11.03. kl. 14.40 –17.00
Parallellseminar 2A Matematikk

Parallellseminar 2A Matematikk 5-7 Bergen

24.03. kl. 14.40 –17.00
Parallellseminar 2A Matematikk

Parallellseminar 2A Matematikk 5-7 Stavanger

31.03. kl. 14.40 –17.00
Parallellseminar 2B Matematikk 5-7

Parallellseminar 2A Matematikk 5-7 Kristiansand

21.04. kl. 14.40 –17.00
Parallellsesjon 2A Matematikk 5-7

Parallellseminar 2A Matematikk 5-7 Trondheim

29.04. kl. 14.40 –17.00
Parallellseminar 2A Matematikk 5-7
Forfatter(e)
Jan Erik Gulbrandsen, lektor har skrevet lærebøker i matematikk og naturfag.
Randi Løchsen er spesialpedagog med hovedvekt på matematikkvansker. Hun har skrevet tilleggslitteratur i både matematikk og naturfag.
Kristin Måleng har bakgrunn som allmennlærer og har lang undervisningserfaring innen matematikk på mellomtrinnet. Nå er hun inspektør ved Son skole i Vestby kommune. I tillegg leder hun en matematikkgruppe i Vestby kommune og holder kurs for matematikklærere.
Vibeke Saltnes Olsen har bakgrunn som allmennlærer, har undervisningserfaring fra mellomtrinnet og master i skoleledelse. Nå arbeider hun som rektor ved Brynseng skole i Oslo. I tillegg holder hun matematikkurs.
Matematikk 5-7 fra Cappelen Damm

Fagfornyelsen er her! Det nye matematikkfaget finner du i Matematikk 5-7 fra Cappelen Damm.

Matematikk 5-7 er skrevet til ny læreplan i matematikk til fagfornyelsen og er en videreutvikling av Radius 5-7. Matematikk 5-7 legger til rette for en variert undervisning som består av å tenke selv, å tenke sammen, å lytte til hverandres løsninger, å snakke matematikk, visualisere, generalisere, teste ut og utfordre seg videre.