Kode 2 Informasjonsteknologi 2 Brettbok av Gløer Olav Langslet (Nettsted)
product-metadata.product-detail.tabletBook

Kode Informasjonsteknologi 1 og 2

Kode 2 Informasjonsteknologi 2 Brettbok (Nettsted)

Digital lærebok

Forfatter:

Gløer Olav Langslet, Yngve Vindal Eriksen, Anders Haugeto

Forfatter:
Innbinding: Nettsted
Utgivelsesår: 2016
Forlag: Cappelen Damm
Språk/målform: Bokmål / Nynorsk
ISBN: 9788202522674
Kategori: Informasjonsteknologi 2
Læreplan: Kunnskapsløftet
Fag: Informasjonsteknologi 2
Nivå: Vg2, Vg3
Komponent: Digital ressurs
Om utgivelsen Kode 2 Informasjonsteknologi 2 Brettbok

I brettboka kan elevene gjøre egne notater, markere tekst, lage egne figurer og gjøre søk i teksten. I Brettboka kan elevene få teksten opplest.

Lisensen gir tilgang til både bokmåls- og nynorskutgaven.

Brettbok-utgaven kan kjøpes av skoler på www.brettboka.no. Brettboka kan leses på PC, Mac og nettbrett. Last ned Brettboka-appen for å komme i gang eller se prøvekapitler her: http://brettboka.no/apps.

Til toppen

Forfatter(e)
Gløer Langslet er master i informatikk fra UIO. Han har jobbet med web i selskaper som Gjensidige, Point Carbon og Dagbladet. Langslet jobber for tiden som lektor i informasjonsteknologi ved Sandvika videregående skole og er forfatter av lærebokene Kode 1 og Kode 2.
Yngve Eriksen har siden 2009 arbeidet på Vågsbygd videregående skole. Der underviser han blant annet i Informasjonsteknologi 1 og 2. Våren 2015 arbeidet han også som konsulent og systemutvikler for Norsk Interaktiv.
Anders Haugeto har jobbet med IT-utvikling og lean i 10 år. Han var med å grunnlegge selskapet Iterate AS i 2007. Selskapet har som mål å skape et fagmiljø for entreprenørskap, innovasjon og teknologi.
Kode Informasjonsteknologi 1 og 2
Kode 1 og Kode 2 – alt-i-ett lærebøker til Informasjonsteknologi 1 og 2. Lærebøkene legger til rette for mest mulig aktiv deltakelse fra elevene og har teori og oppgaver i samme bok. Kode 1 har med både Grid og Flexbox.