Tale Skjølsvik har en doktorgrad i strategi fra BI og jobber som førsteamanuensis ved Høgskolen i Oslo og Akershus. Hun har bred forelesererfaring innen strategi, markedsføring, entreprenørskap og økonomi på bachelor- og masternivå. Skjølsvik har erfaring som konsulent fra Bain & Company i Stockholm og Gemini Consulting (nå Cap Gemini) og jobber også som foredragsholder. Hennes forskningsinteresser inkluderer strategi i kunnskapsintensive tjenestebedrifter og innkjøp av konsulenttjenester. Skjølsvik har publisert artikler i ledende internasjonale tidsskrifter som California Management Review, The Service Industries Journal og The Academy of Management Proceedings.
Kari H. Voldsund er sivilingeniør og foreleser innenfor innovasjon, ledelse og økonomi ved Høgskulen på Vestlandet. Hun har ti års erfaring fra ulike stillinger innen salg eller markedsføring og har jobbet med dagligvare, storhusholdning, offshore, forsvaret og bolig. På fritiden er Kari aktiv og bruker mye av sin tid på klatring, ski, svømming og yoga i tillegg til å følge opp sine fire barn.