Petter Aasen er professor i utdanningsvitenskap og rektor ved Høgskolen i Sørøst-Norge. Fra 1997-2007 var han direktør ved Nordisk institutt for studier av innovasjon, forskning og utdanning (NIFU). Hans forskningsfelt er utdanningspolitikk og utdanningsreformer.
Sigrun K. Ertesvåg er professor ved Læringsmiljøsenteret, Universitetet i Stavanger og professor II ved Høgskulen i Volda. Ho har lang erfaring med utvikling og implementering av kompetanseutvikling innan leiarskap i klassa saman med norske lærarar og skular. Ho har leia ei rekkje større og mindre forskingsprosjekt både innan skuleutvikling generelt og retta mot interaksjon mellom lærarar og elevar spesielt. I CIESL-prosjektet, som er i avsluttingsfasen, er skuleutvikling og utvikling av interaksjon mellom lærarar og elevar sett i samanheng.
Birgit Nordtug jobber som førsteamanuensis i psykologi ved Høgskolen i Innlandet. Hennes forskningsinteresser er for tiden først og fremst av teoretisk karakter knyttet til psykologiske grunnlagsproblemer, semiotikk og fransk psykoanalyse. Hun driver imidlertid også litt med empirisk forskning knyttet til en oppfølging av doktorgradsavhandlingens tematikk om subjektivitet og spiseforstyrrelser.